שאלות נפוצות

כן, יש אחריות מלאה על המוצרים שלנו. אם המוצר הגיע אליכם פגום, או לא במידה / צבע שהזמנתם אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה.

כן, אתם יכולים לקבל את הכסף חזרה או לחלופין לקבל מוצר אחר אותו שווה ערך מהאתר כהחלפה.
מה שעליכם לעשות זה לשלוח לנו את מס' ההזמנה שקיבלתם במייל בזמן הרכישה יחד עם תמונה של הפגם וכמה מילים על הבעיה.

אנחנו מקבלים זיכוי מלא מהיצרנים ככה שאין לנו בעיה להחזרי לכם את התשלום.

לצערנו שירות המשלוחים של הדואר רק סוגר סניפים שאנחנו היינו שולחים איתם את החבילות. משלוחים לכל המוצרים עולים 25 ש"ח להזמנה, במקרים של משלוחי אקספרס המחיר משתנה.

כל המוצרים מגיעים ממפעלים בחו"ל, משלוח יכול להיות בין 14-30 יום.
בזמן הקנייה תקבלו קוד מעקב לכל רגע נתון איפה החבילה שלכם נמצאת.

כל המוצרים חדשים בניילון ישירות מהיצרן

לקח לנו יותר משנה למצוא ספקים בחול שמוכנים לתת אחריות מלאה על המוצרים שלהם ולקבל 100% החזר כספי אם ישנה בעיה. אתם יכולים לדבר איתנו על כל שאלה שיש לכם דרך טופס התמיכה שלנו כאן.

בוודאי, אין הגבלה לכמויות באתר.

תשלום ברוב סוגי כרטיסי האשראי, ביט, פייבוקס או פייפאל

משלוחים לפעמים מתעכבים, אתם יכולים לבדוק בקוד מעקב שיש לכם איפה החבילה נמצאת. במידה והחבילה שלכם לא הגיעה אליכם, תקבלו החזר כספי מלא.

אין ספק שאלו תמונות מקצועיות שאנו מקבלים מהספקים שלנו, התאימות בין התמונות למציאות היא בין 85-95 אחוז.

ביטול הזמנה אפשרי תוך 48 שעות מרגע ההזמנה.

מהניסיון שלנו, משלוחי לאזורים מעבר לקו הירוק יתכנו עיכובים בקבלת המשלוחים.

משלוחים שלא נאספו בזמן מהדואר / נקודות הפצה ע"י הלקוח וחזרו בחזרה למשלח, הלקוח יקבל החזר רק אחרי שנקבל את המשלוח בחזרה. במידה ויתבצע משלוח חוזר יחויב הלקוח בחיוב נוסף.

במידה והמוצרים כבר נשלחו ואתם רוצים לבטל, חייב להחזיר את המוצרים כי הזה נשלח לכתובת שלכם, אז אין לנו ביה להחזיר תשלום, אבל רק אחרי שנקבל את המוצר חזרה בתנאים הבאים:

  1. לא השתמשו במוצר
  2. נשאר באריזה המקורית

כמובן שאלו לא יהלומים אמיתיים, לגבי האבנים זה יכול להיות אבנים סינטטיים וכדומה, מה שלא יהיה זה באיכול מעולה.